تیم موسیقی جاناساز همیشه به این فکر بوده تا برای راحتی و جلب اعتماد شما دوستان عزیز و هنرمند، فعالیت خود را در همه دسته های و بخش های فروش محصولات موسیقی در پلتفرم ها و سایت های معتبر و محبوب ایران به فروش برساند تا دوستان هنرمند عزیز برای خرید محصولات موسیقی از نام آشنا و پر اعتماد جاناساز، برای خرید محصول خود در هر یک از پلتفرم ها و سایت هایی استقبال و استفاده کننده که فعالیت های جاناساز در آن به چشم میخورد.

فعالیت جاناساز در دیجیکالا

سایت دیجیکالا یکی از بزرگترین و پربازدیدترین پلتفرم های فعال در ایران میباشد.
فروشگاه اینترنتی دیجیکالا بطور روزانه حدود ۲ میلیون بازدیدکننده و ۷۰درصد سهم بازار فروش آنلاین را در ایران از آن خود کرده است.
از این رو فروشگاه موسیقی جاناساز در راستای فروش محصولات موسیقی اقدام به فروش از طریق سایت دیجیکالا کرده است و دارای پنل فعال و معتبر در این سایت است.

لینک صفحه فروشگاه موسیقی جاناساز در سایت دیجیکالا

فعالیت جاناساز در ترب

پلتفرم ترب یک موتور جست و جوی هوشمند خرید است که امکان مقایسه قیمت بیش از ۴۰ میلیون محصول را در بیش از ۱۶۰۰ فروشگاه معتبر اینترنتی فراهم کرده است.
ترب ابزاری است که میتواند قیمت لحظه ای بازار را بصورت مستقیم در اختیار مصرف کننده قرار دهد و امکان مقایسه قیمت را برای دوستان هنرمند فراهم کرده است.
از این رو فروشگاه موسیقی جاناساز در راستای فروش محصولات موسیقی اقدام به فروش از طریق سایت ترب کرده است و دارای پنل فعال و معتبر در این سایت است.

لینک صفحه فروشگاه موسیقی جاناساز در سایت ترب

فعالیت جاناساز در ایمالز

پلتفرم ایمالز یک موتور جست و جوی هوشمند خرید، که امکان مقایسه قیمت است.
ایمالز ابزاری است که میتواند قیمت لحظه ای فروشگاه های مختلف بازار را بصورت مستقیم در اختیار مصرف کننده قرار دهد و امکان مقایسه قیمت را برای دوستان هنرمند فراهم کرده است.
از این رو فروشگاه موسیقی جاناساز در راستای فروش محصولات موسیقی اقدام به فروش از طریق سایت ایمالز کرده است و دارای پنل فعال و معتبر در این سایت است.

لینک صفحه فروشگاه موسیقی جاناساز در سایت ایمالز

فعالیت جاناساز در دیوار

پلتفرم دیوار نیازمندی های اینترنتی و بستری برای خرید و فروش کالا های نو و دست دوم در ایران راه اندازی شده است.
دیوار فروشگاه ها، محصولی از دیوار است که برای خرید کالای نو و استفاده نشده از فروشندگانی که هویت خود را بطور کامل تاییده کرده اند قابل استفاده است.
از این رو فروشگاه موسیقی جاناساز در راستای فروش محصولات موسیقی اقدام به فروش از طریق سایت دیوار کرده است و دارای پنل فعال و معتبر در این سایت است.

لینک صفحه فروشگاه موسیقی جاناساز در سایت دیوار